Психогенність олюдненого середовища у його значенні для особистості
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.2.148554Ключові слова:
психогенність середовища, референтна і вікова психогенність, психогігієнічний оптимумАнотація
У статті розглядається проблема психогенності соціального середовища у його значенні для людини на прикладі взаємодії різновікових груп. Представлена методика «Психолого-медично-педагогічна анкета учителя», що дає змогу провести самооцінку вчителями власного самопочуття внаслідок позитивного (саногенного), невпрорядкованого (різноспрямованого) та негативного (патогенного) впливів, яких вони зазнали в навчально-виховному процесі. Для вивчення референтної психогенності наводяться способи застосування методики самооцінки індивідуального психологічного напруження учнів та методики встановлення значень фонової психогенності, зокрема її показника - ПФП з визначенням показника вікової психогенності - ПВП.##submission.downloads##
Як цитувати
Boltivets, S. (2018). Психогенність олюдненого середовища у його значенні для особистості. Психологія і особистість, (2), 34–53. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.2.148554
Номер
Розділ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ