Комунікативні очікування молодших школярів щодо вчителя в контексті становлення їхньої "Я-концепції"
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.1.148491Ключові слова:
експектації, очікування учнів щодо вчителя, «Я-концепція»Анотація
У статті емпірично досліджено та проаналізовано комунікативні очікування учнів початкової школи щодо вчителя в контексті становлення їхньої «Я-концепції».##submission.downloads##
Як цитувати
Khomutynnikova, N. (2018). Комунікативні очікування молодших школярів щодо вчителя в контексті становлення їхньої "Я-концепції". Психологія і особистість, (1), 114–126. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.1.148491
Номер
Розділ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ