Психологія духовного становлення молодого викладача

Автор(и)

  • N. Zhigaylo

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.1.148483

Ключові слова:

духовність, духовне становлення, авторська модель духовного становлення молодого викладача, психологічний тренінг, критерії духовності, джерела духовності

Анотація

Стаття присвячена проблемі духовного становлення молодого викладача. Автором запропоновані механізми формування духовних цінностей особистості молодого викладача; представлено авторську модель духовного становлення особистості; розроблено психологічний тренінг формування духовності молодого викладача. Виходячи з дослідних даних, які містить стаття, духовні цінності є великим пріоритетом для сучасної молоді. Саме це робить її основою прогресивного розвитку людства.

##submission.downloads##

Як цитувати

Zhigaylo, N. (2018). Психологія духовного становлення молодого викладача. Психологія і особистість, (1), 78–90. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.1.148483

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ