Психологія духовного становлення молодого викладача
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.1.148483Ключові слова:
духовність, духовне становлення, авторська модель духовного становлення молодого викладача, психологічний тренінг, критерії духовності, джерела духовностіАнотація
Стаття присвячена проблемі духовного становлення молодого викладача. Автором запропоновані механізми формування духовних цінностей особистості молодого викладача; представлено авторську модель духовного становлення особистості; розроблено психологічний тренінг формування духовності молодого викладача. Виходячи з дослідних даних, які містить стаття, духовні цінності є великим пріоритетом для сучасної молоді. Саме це робить її основою прогресивного розвитку людства.##submission.downloads##
Як цитувати
Zhigaylo, N. (2018). Психологія духовного становлення молодого викладача. Психологія і особистість, (1), 78–90. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.1.148483
Номер
Розділ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ