ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ ТА УЯВА В СТРУКТУРІ КРЕАТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • T. Yanovska

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2021.2.239980

Ключові слова:

молодший шкільний вік, розвиток, мислення, творче мислення, пізнавальний процес, критерії творчого мислення, продуктивна уява, вербальна творчість, креативність, оригінальність мислення, розвиток фантазії та креативності

Анотація

Дана стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми психологічних особливостей розвитку творчого мислення дітей молодшого шкільного віку. Характеризується мислення як пізнавальний процес. Розкривається сутність поняття «творче мислення» та аналізуються його критерії. Обґрунтовуються особливості формування творчого мислення в учнів початкових класів та аналізуються прийоми його розвитку. Аналізуються основні методи дослідження психологічних особливостей розвитку творчого мислення молодших школярів. Схарактеризовано вибірку, етапи дослідження та проаналізовано отримані результати вивчення психологічних особливостей розвитку творчого мислення учнів початкової школи.

Посилання

Vinoslavska, O.V. (2005). Psychologiia [Psychology]. Кyiv: INKOS [in Ukrainian].

Skripchenko, О.V. (2009). Vikova ta pedagogichna psychologiia [Age and pedagogical psychology]. Кyiv: Karavela [in Ukrainian].

Vorobiova, R.M. (2006). Rozvitok tvorchogo mislennia uchniv [Development of creative thinking of students]. Geografiia: naukovo-metodichnii zhurnal [Geography: scientific and methodical journal], 1, 4-6 [in Ukrainian].

Dutkevich, Т.V. (2012). Ditiacha psychologiia [Child psychology]. Кyiv: Tsentr uchbovoi literature [in Ukrainian].

Titov, І.G. (2007). Rozvitok tvorchoi uiavi molodshikh shkoliariv iak component stanovlennia ikhnoi subektnosti [Development of creative imagination of junior schoolchildren as a component of formation of their subjectivity] Candidate of psychological sciences thesis. Кyiv: GS Kostyuk Institute of Psychology, Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine [in Ukrainian].

Yukhimets, Т.О. (2009). Vskhovuemo tvorchu osobistist [We cultivate a creative personality]. Postmetodika [Postmethodology], 1, 27-34 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-14

Як цитувати

Yanovska, T. (2021). ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ ТА УЯВА В СТРУКТУРІ КРЕАТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія і особистість, (2), 170–180. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2021.2.239980

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ