ПРОБЛЕМА ВИЗНАЧЕННЯ ДЕСТРУКЦІЙ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ

Автор(и)

  • L. Peretiatko
  • M. Teslenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2021.2.239974

Ключові слова:

емоційні стани, розлади психоемоційної сфери, чинники деструкції емоційних станів, тривожність, страхи

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні та емпіричні підходи до вивчення чинників деструкції емоційних станів у молодшому шкільному віці. Розкрито специфіку розладів психоемоційної сфери у дитячому віці та чинників її деструкції. Проаналізовані результати дослідження деструкції емоційних станів у молодших школярів із різним типом батьківського ставлення.

Посилання

Viljunas V. K. (1976). Psihologija jemocional'nyh javlenij [Psychology of emotional phenomena]. Moskva : Izd-vo Moskovskogo universiteta [in Russian].

Voitko V. V. (2016). Emotsiini porushennia v dytiachomu vitsi ta yikh korektsiia : metodychni rekomendatsii [Emotional disorders in childhood and their correction: guidelines]. Kirovohrad : KZ «KOIPPO imeni Vasylia Sukhomlynskoho» [in Ukrainian].

Semago H. Ja., Semago M. M. (2006). Problemnye deti: osnovy diagnosticheskoj i korrekcionnoj raboty psihologa [Problem children: the basics of diagnostic and corrective work of a psychologist]. Moskva : ARKTI [in Russian].

Turishcheva L. V. (2010). Uvaha! Osoblyvi dity [Warning! Special children]. Kh. : Vydavnycha hrupa «Osnova» [in Ukrainian].

Khomych H. O., Vasko N.M. (2012). Doslidzhennia problemy emotsiinykh porushen u dytiachomu vitsi [Research of the problem of emotional disorders in childhood]. Mizhnarodnyi naukovyi forum: sotsiolohiia, psykholohiia, pedahohika, menedzhment [International scientific forum: sociology, psychology, pedagogy, management]. Vyp. 10. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-14

Як цитувати

Peretiatko, L., & Teslenko, M. (2021). ПРОБЛЕМА ВИЗНАЧЕННЯ ДЕСТРУКЦІЙ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія і особистість, (2), 129–142. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2021.2.239974

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ