Особливості зв’язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2016.2.162984Ключові слова:
ціннісно-смислові орієнтації, зв’язаність і продуктивність смислової сфери, тип взаємодії в навчальному середовищі, студенти, навчальне середовищеАнотація
У статті описані особливості становлення ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю у навчальних середовищах з різним типом взаємодії. Порівняні показники рівнів осмислення життя, індексу зв’язаності та продуктивності смислової сфери студентів коледжів із навчальних середовищ з різним типом взаємодії. Визначені фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій під час навчання у коледжі.Посилання
Gogol N.V. Vzaimosviaz tcennostei i izmenenii lichnostnykh kachestv studentov kolledzha. Izvestiia Samarskogo nauchnogo tcentra Rossiiskoi Akademii nauk. 2015. T.17. No. 1. S. 79-83.
Kovalenko O.O. Rol i mistse tsinnisnykh oriientatsii u formuvanni samostiinosti studentiv medychnykh koledzhiv. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2010. Issue 10, Oct. 2013. P. 85-88.
Modina O.A. Formirovanie professionalnogo samosoznaniia studentov v obrazovatelnom protcesse tekhnicheskogo kolledzha : avtoref. dis. ... kand. ped. nauk: 13.00.08. Ufa, 2006. 24 s.
Nedaivozov V.N. Professionalnoe samoopredelenie v modeliakh zhiznennogo proektirovaniia studentov tekhnicheskikh kolledzhei: avtoref. dis. ... kand. sotciol. nauk: 22.00.04. Novocherkassk, 2005. 23 s.
Sedykh K.V. Psykholohiia vzaiemodii system: “sim’ia ta osvitni instytutsii”. Poltava: Dovkillia-K, 2008. 228 s.