Особливості зв’язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі

Автор(и)

  • Yu. Verbova

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2016.2.162984

Ключові слова:

ціннісно-смислові орієнтації, зв’язаність і продуктивність смислової сфери, тип взаємодії в навчальному середовищі, студенти, навчальне середовище

Анотація

У статті описані особливості становлення ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю у навчальних середовищах з різним типом взаємодії. Порівняні показники рівнів осмислення життя, індексу зв’язаності та продуктивності смислової сфери студентів коледжів із навчальних середовищ з різним типом взаємодії. Визначені фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій під час навчання у коледжі.

Посилання

Gogol N.V. Vzaimosviaz tcennostei i izmenenii lichnostnykh kachestv studentov kolledzha. Izvestiia Samarskogo nauchnogo tcentra Rossiiskoi Akademii nauk. 2015. T.17. No. 1. S. 79-83.

Kovalenko O.O. Rol i mistse tsinnisnykh oriientatsii u formuvanni samostiinosti studentiv medychnykh koledzhiv. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2010. Issue 10, Oct. 2013. P. 85-88.

Modina O.A. Formirovanie professionalnogo samosoznaniia studentov v obrazovatelnom protcesse tekhnicheskogo kolledzha : avtoref. dis. ... kand. ped. nauk: 13.00.08. Ufa, 2006. 24 s.

Nedaivozov V.N. Professionalnoe samoopredelenie v modeliakh zhiznennogo proektirovaniia studentov tekhnicheskikh kolledzhei: avtoref. dis. ... kand. sotciol. nauk: 22.00.04. Novocherkassk, 2005. 23 s.

Sedykh K.V. Psykholohiia vzaiemodii system: “sim’ia ta osvitni instytutsii”. Poltava: Dovkillia-K, 2008. 228 s.

##submission.downloads##

Як цитувати

Verbova, Y. (2019). Особливості зв’язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі. Психологія і особистість, 1(2), 171–179. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2016.2.162984

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ