Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150978Ключові слова:
суб’єкт життєдіяльності, особистісна значущість, управління навчальним процесом, професійна і особистісна самоідентичність, внутрішня мотивація, самоактивність, самодетермінація, саморозвитокАнотація
У статті розглянуто психологічні умови продуктивності навчання та якості фахової підготовки у вищій школі. Аналізуються шляхи і засоби управління навчально-професійною діяльністю студентів з метою актуалізації та активізації їх професійного саморозвитку. Акцентовано на особистісній значущості, осмисленості і самостійності навчальної діяльності студентів. Визначено умови організації навчального процесу, які сприяють становленню професійної і особистісної самоідентичності студентів ВНЗ через формування професійного світогляду та трансформацію соціальних цінностей в особистісні смисли. Наведено результати емпіричного вивчення домінування мотивів навчальної діяльності студентів. Внутрішню мотивацію подано як інтенцію особистісного і професійного саморозвитку людини.##submission.downloads##
Як цитувати
Kuzikova, S. (2018). Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ. Психологія і особистість, 2(2), 194–207. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150978
Номер
Розділ
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ