Розробка та апробація оптимувальника педагогічної саморегуляції викладача вищої школи
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.2.149291Ключові слова:
педагогічна саморегуляція викладача, мотиваційна саморегуляція, абнотивність, внутрішня мотивація, психометричні дослідженняАнотація
У статті представлені результати адаптацїї теоретичної моделі та її емпіричної перевірки методики дослідження педагогічної саморегуляції викладача, погляди зарубіжних та вітчизняних авторів на мотиваційну саморегуляцію як професійно важливу якість викладача. У статті представлено теоретичні підходи до понять «мотиваційна саморегуляція», «педагогічна саморегуляція викладача вищої школи», «внутрішня мотивація». У дослідженні представлено стандартизація методики, визначені її валідність та надійність. Отримана факторна структура опиту вальиика, представлена чотирма компонентами. Опитувальник містить 32 твердження, які відображають параметри педагогічної саморегуляції викладача вищої школи і може використовуватись у практичній діяльності викладача вищого навчального закладу.##submission.downloads##
Як цитувати
Dotsevich, D. (2018). Розробка та апробація оптимувальника педагогічної саморегуляції викладача вищої школи. Психологія і особистість, (2), 163–174. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.2.149291
Номер
Розділ
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ