Психологічний аналіз взаємодії вчителів і учнів підліткового віку в педагогічному процесі
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.2.148730Ключові слова:
психологічний контакт, педагогічний такт, дезадаптація підлітка, педагогічна взаємодія, мотивація, досягнень, педагогічне спілкування, підлітковий вік, суб’єкт, полісуб’єктність, емоційний зв'язокАнотація
У статті висвітлено поняття педагогічної взаємодії як двостороннього процесу, в якому учитель і учень - дві активні сторони - суб’єкти педагогічного процесу. За основу взято трактування педагогічного спілкування як форми навчальної взаємодії. Представлено поняття полісу б’єктності як цілісного динамічного психологічного утворення, що відображає єдність розвитку внутрішніх змістів реальних суб’єктів в сумісній діяльності. Розглянуто також варіанти феноменологічної сумісності з учителем у рамках розвиваючого на¬вчання. В статті описані особливості учнів підліткового віку, їх став¬лення до процесу навчання, до особистості педагога. Отже, розкривається суть психологічних особливостей педагогічної взаємодії учителя з підлітками як зі сторони учителя так і зі сторони учнів.##submission.downloads##
Як цитувати
Khomenko, Y. (2018). Психологічний аналіз взаємодії вчителів і учнів підліткового віку в педагогічному процесі. Психологія і особистість, (2), 141–153. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.2.148730
Номер
Розділ
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ