Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя

Автор(и)

  • O. Myroshnyk

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150280

Ключові слова:

гуманістичні цінності, соціально-діяльнісний підхід, рефлексія, професійна педагогічна рефлексія, соціальна діяльність, педагогічна дія

Анотація

У статті подано онтологічний аналіз професійної рефлексії вчителя як системної властивості особистості, котра містить моральний, предметний, соціально-перцептивний, особистісний компоненти та здійснює довільну регуляцію педагогічних дій, спрямованих на особистісний розвиток учнів, детермінує проблемне ставлення до себе, як до представника професії. Розкрито роль гуманістичних цінностей у вияві рефлексивного потенціалу педагога.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ