Психологічні особливості процесу і структури учіння студентів-медиків
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.1.149567Ключові слова:
учбова діяльність студента, особистісне становлення, навчальне завданняАнотація
Здійснили психологічний аналіз учбової діяльності студентів-медиків, він характеризується: суб'єктністю, активністю, предметністю, цілеспрямованістю, усвідомленістю. Визначили і охарактеризували способи навчальної діяльності студентів-медиків: інтелектуальні дії. знакові та мовні засоби. Фонові знання. Здійснили класифікацію структури учбової діяльності студентів-медиків: мотивація, навчальні завдання у певних ситуаціях і в різних формах, навчальні дії, контроль, що переходить у самоконтроль, оцінка, що переходить у самооцінку. Визначили морфологічні одиниці учбової діяльності - навчальні завдання. Визначили теоретичні підходи до моделювання процесу учіння студентів у медичному вузі.##submission.downloads##
Як цитувати
Filonenko, M. (2018). Психологічні особливості процесу і структури учіння студентів-медиків. Психологія і особистість, (1), 186–198. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.1.149567
Номер
Розділ
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ