Роль часового фактору у зменшенні проявів агресивної поведінки підлітків

Автор(и)

  • Y. Klymenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.1.149518

Ключові слова:

підлітковий вік, психологічний час, сприйняття часу, орієнтація в часі, часова компетентність, агресивність

Анотація

У статті систематизовано основні підходи до вивчення феномену часу в його психолого-педагогічному осмисленні. Подано аналіз провідних досліджень у цій сфері, уточнено поняття «часова компетентність», визначенні психологічні особливості взаємозв'язку між інтенсивністю агресивної поведінки підлітків та адекватністю їхньої часової орієнтації.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ