Системна модерація як психологічна технологія гармонізації взаємодії сім'ї та освітньої інституції

Автор(и)

  • K. Sedykh

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.1.148545

Ключові слова:

communication, system, family, educational institutions, system moderating, psychotherapy, 1 and 2 order factors

Анотація

У статті описано формування системної модерації як психологічної технології гармонізації взаємодії сім'ї та освітньої інституції для психологів закладів освіти. Фокус уваги модератора при роботі з «проблемними» дітьми переведено з площини індивідуально-особистісних особливостей дітей у площину комунікативних та інтерактивних процесів і системних явищ. Визначені критерії співпраці психолога-модератора з освітніми інституціями як системами. Цими критеріями є зовнішня перспектива, яку створює зовнішній спостерігач, рефлексія стосунків «учитель-учень; учитель-батьки; учитель-клас; учень-клас; батьки-клас», особистісні смисли, контекст; орієнтація на процес.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ