ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2021.1.227327Ключові слова:
спрямованість, професійна спрямованість, майбутні педагоги, спрямованість особистості, загальна й професійна спрямованість особистості, ціннісні орієнтаціїАнотація
Дана стаття присвячена теоретичному та практичному аналізу вивчення професійної спрямованості майбутніх педагогів. Аналізується визначення сутності поняття «спрямованість особистості». Вивчається проблема професійної спрямованості особистості та обґрунтовуються особливості професійної спрямованості майбутніх фахівців педагогічної галузі. Аналізуються основні методи дослідження особливостей професійної спрямованості майбутніх педагогів: загальної спрямованості та професійної спрямованості особистості майбутніх педагогів та їх ціннісних орієнтацій. Схарактеризовано вибірку, етапи дослідження та проаналізовано отримані результати вивчення особливостей професійної спрямованості майбутніх педагогічних фахівців.
Посилання
Boryshevskyi, M. Y. (2012). Osobystist u vymirakh samosvidomosti [Personality in the dimensions of selfawareness]. Sumy: Vydavnychyi budynok "Ellada" [in Ukrainian].
Dolynska, L. V. (2008). Psykholohiia tsinnisnykh oriientatsii maibutnoho vchytelia [Psychology of value orientations of the future teacher]. Kam’ianets-Podilskyi: FOP Sysyn O. V. [in Ukrainian].
Fitsula, M. M. (2003). Vstup do pedahohichnoi spriamovanosti [Introduction to pedagogical orientation]. Ternopil: Navchalna knyha-Bohdan [in Ukrainian].
Hurii, N. V. (2004). Osnovy pedahohichnoho profesionalizmu [Fundamentals of pedagogical professionalism]: navch. posib. Kyiv: NPU imeni M. P. Drahomanova [in Ukrainian].
Kharchenko, A. S., & Honcharova, N. O. (2017). Osoblyvosti psykholohichnoho blahopoluchchia studentiv iz riznym typom spriamovanosti [Features of psychological wellbeing of students with different types of orientation]. Psykholohiia i osobystist [Psychology and personality], 2(12), 185-193 [in Ukrainian].
Moskalets, V. P. (2020). Psykholohiia osobystosti [Personality psychology]. Kyiv: Lira-K [in Ukrainian].
Semichenko, V. A. (2004). Problemy povedinkovoi motyvatsii i diialnosti liudyny [Problems of behavioral motivation and human activity]. Kyiv: Milenium [in Ukrainian].
Titova, T. Ye. (2019). Osoblyvosti profesiinoi spriamovanosti studentiv-psykholohiv z riznym rivnem samorehuliatsii [Features of professional orientation of students-psychologists with different level of selfregulation]. Psykholohiia i osobystist [Psychology and personality], 1(15), 146-157 [in Ukrainian].
Yanovska, T. A. (2017). Osoblyvosti rozvytku psykholohichnoi hotovnosti do profesiinoi diialnosti studentiv [Features of development of psychological readiness for professional activity of students]. Molodyi vchenyi [Young scientist], 3(43), 284-287 [in Ukrainian].