ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ТРУДОВОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ

Автор(и)

  • Yu. Kaliuzhna

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2020.1.195244

Ключові слова:

професійне самовизначення, навчальна та трудова мотивація, інтерес, вміння, самосвідомість, саморегуляція, методичні засоби розвитку мотивації

Анотація

Стаття присвячена проблемі цілеспрямованого розвитку мотивації освоєння та реалізації фахової діяльності майбутніми психологами у контексті їх професійного самовизначення та самореалізації. Аналізуються результати емпіричного дослідження структури мотивів навчання у вищій школі  та подальшої трудової діяльності студентів. Окреслюються методичні засоби розвитку  складових професійної мотивації студентської молоді.

Посилання

Aseev, V. G. (1976). Motivacija povedenija i formirovanie lichnosti [Behavioral motivation and personality formation]. Moscov: Mysl' [in Russian].

Badmaev, B. C. (1999). Metodika prepodavanija psihologii [Psychology Teaching Methodology]. Moscov: Vlados [in Russian].

Balaev, A. A. (1996). Aktivnye metody obuchenija [Active learning methods]. Moscov: Profizdat [in Russian].

Bibrih R. R., & Vasil'ev, N. A. (1987). Osobennosti motivacii i celeobrazovanija v uchebnoj dejatel'nosti studentov mladshih kursov [Features of motivation and goal formation in the educational activities of junior students]. Vestnik MGU. Serija 14. “Psihologija” [Bulletin of Moscow State University. Series 14. "Psychology"], 2, 20-31 [in Russian].

Dodonov, B. I. (1984). Struktura i dinamika motivov dejatel'nosti [The structure and dynamics of activity motives]. Voprosy psihologii [Psychology Issues], 4, 126-130 [in Russian].

Il'in, E. P. (2003). Motivacija i motivy [Motivation and motives]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].

Jakobson, P. M. (1969). Psihologicheskie problemy motivacii povedenija cheloveka [Psychological problems of human behavior motivation]. Moscov: Prosveshhenie [in Russian].

Kovaljov, V. I., & Druzhinina, V. N. (1982). Motivacionnaja sfera lichnosti i ee dinamika v processe professional'noj podgotovki [The motivational sphere of personality and its dynamics in the process of training]. Psihologicheskij zhurnal [Psychological Journal], 3, 6, 35-44 [in Russian].

Kuljutkin, Ju.N., Suhobskaja, G.S. (1972). Motivacija poznaval'noj dejatel'nosti [Cognitive activity motivation]. Leningrad [in Russian].

Mil'man, V. Je. (1987). Vnutrennjaja i vneshnjaja motivacija uchebnoj dejatel'nosti [Internal and external motivation of educational activities]. Voprosy psihologii [Psychology Issues], 5, 129-139 [in Russian].

Myshko, N. M. (2018). Osoblyvosti tsinnisno – motyvatsiinoi sfery studenta – psykholoha, yakyi zdobuvaie druhu vyshchu osvitu [Features of the student-psychologist, who is receiving his second higher education, value-motivational sphere]. Naukovi studii z vikovoi ta praktychnoi psykholohii [Scientific studies of age and practical psychology], Poltava, 250-261 [in Ukrainian].

Podoliak, L. G., &, Yurchenko V. І. (2006). Psykholohiia vyshchoi shkoly [Psychology of higher education]. Kyiv: Fіl – studіja [in Russian].

Semichenko, V. A. (2004). Problemy motivacii povedenija i dejatel'nosti cheloveka [Problems of human activities behavior motivation]. Ryiv: Millenium [in Russian].

Yudina, N. O. (2018). Osoblyvosti polimotyvatsii studentiv riznykh form navchannia. [Students of different forms of education polymotivation features]. Naukovi studii z vikovoi ta praktychnoi psykholohii [Scientific studies of age and practical psychology], Poltava, 219-232 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ