ПОРІВНЯЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ РІЗНОГО РІВНЯ ОСВІТИ

Автор(и)

  • L. Peretiatko
  • N. Yudina

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2019.2.177354

Ключові слова:

мотив, мотивація, мотивація навчальної діяльності, структура мотивації, заклади різного рівня освіти

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні підходи до проблеми мотивації та її структури, представлені результати емпіричного дослідження мотивації навчання студентів у закладах різного рівня освіти.

Посилання

Afanasenkova, E. A. (2011). Dinamika motivov ucheniya studentov vuza [The dynamics of the motives of learning of university students]. Psihologiya obucheniya [Psychology of learning], 12, 60-75 [in Russian].

Andrukh, Yu. (2008). Rol motyvatsii u navchanni [The role of motivation in learning]. Psykholoh [Psychologist], 15, 6-10 [in Ukrainian].

Bozhovich, L. I. (1968). Lichnost i ee formirovanie v detskom vozraste. Psihologicheskoe issledovanie [Personality and its formation in childhood. Psychological research]. Moscow: Prosveschenie [in Russian].

Hekhauzen, H. (1986). Motivatsiya i deyatelnost [Motivation and activity]. Vol. 1. Moscow: Pedagogika [in Russian].

Ilin, E. P. (2002). Motivatsiya i motivy [Motivation and motives]. Saint-Petersburg: Piter [in Russian].

Ivanova, O. (2012). Metody ta pryiomy aktyvizatsii piznavalnoi diialnosti studentiv yak odyn iz chynnykiv pidvyshchennia motyvatsii navchannia [Methods and techniques of students’ cognitive activity activating as one of the factors of the learning motivation increasing]. Vyshcha shkola [Higher school], 11, 77-82 [in Ukrainian].

Leontev, A.N. (1971). Potrebnosti, motivy i emotsii. Konspekt lektsiy [Needs, motives and emotions. Lecture notes]. Moscow: Politizdat [in Russian].

Markova, A. K. (1990). Formirovanie motivatsii ucheniya : kniga dlya uchitelya [Formation of learning motivation: a resource book for teacher]. Moscow: Prosveschenie [in Russian].

Pryazhnikova, E. Yu. (2005). Proforientatsiya: uchebnoe posobie dlya studentov vysshyh uchebnyh zavedeniy [Career guidance: training guide for students of higher educational institutions]. Moscow: Akademiya [in Russian].

Semichenko, V. A. (2004). Problemy motivatsii povedeniya i deyatelnosti cheloveka. Modulnyi kurs psihologii. Modul “Napravlennost”: lektsii, prakticheskie zanyatiya, zadaniya dlya samostoyatelnoy raboty [Problems of motivation of behavior and human activity. Modular course of psychology. Module “Orientation”: lectures, practical classes, tasks for independent work]. Kyiv: Millenium [in Russian].

Vilyunas, V. K. (1990). Psihologicheskie mehanizmy motivatsii cheloveka [Psychological mechanisms of human motivation]. Moscow: Izdatelstvo MGU [in Russian].

Yaremko, L. (2014). Motyvatsiia navchalnoho protsesu yak pedahohichna problema [Motivation of the educational process as a pedagogical problem]. Vyshcha osvita Ukrainy [Higher education of Ukraine], 3, 69-74 [in Ukrainian].

Zaniuk, S. S. (2002). Psykholohiia motyvatsii [Psychology of motivation]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ