Можливості використання моніторингу в роботі психологічної служби вишу

Автор(и)

  • T. Titova
  • K. Kryklia

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.2.163718

Ключові слова:

моніторинг, психологічна служба вишу, психологічний супровід, психологічний моніторинг, соціально-психологічна адаптація, вищий навчальний заклад

Анотація

У статті здійснюється теоретичний аналіз можливостей використання моніторингу в роботі психологічної служби вишу. Характеризуються особливості психологічного моніторингу та процедури його проведення. Психологічний моніторинг розглядається як форма здійснення проектної діяльності психологічної служби вишу. Розкриваються можливості застосування інтерактивної анкети у процесі психологічного моніторингу соціально-психологічної адаптації студентів до навчання.

Посилання

Alekhina S. V., Bityanova M. R. Monitoring kak vid professional'noi deyatel'nosti pedagoga-psikhologa. Vestnik prakticheskoi psikhologii obrazovaniya. 2009. No. 4. S. 66-73.

Alekhina S. V. Psikhologicheskii monitoring - instrument razvitiya obrazovaniya. Vestnik prakticheskoi psikhologi obrazovaniya. No. 1 (10). 2007. S.70-72.

Bodnenko D. M. Monitorynh navchalnoi diialnosti : navch. posib. / D. M. Bodnenko, O. B. Zhyltsov, O. L. Leshchynskyi, N. P. Mazur. K : Kyivskyi universytet imeni Borysa Hrinchenka, 2014. 276 s.

Gerasimov V. N., Evgen'ev D. N. Pedagogicheskii monitoring v vuze: sushchnost', struktura, soderzhanie. Filosofiya obrazovaniya. 2013. No. 6 (51). S. 204-214.

Zhegul'skaya Yu. V. Faktory uchebnoi adaptatsii studentov pervogo kursa (na primere kemerovskogo gosudarstvennogo universiteta kul'tury i iskusstv). Vestnik KemGUKI. 2011. No. 15. S. 130-138.

Kolosov E. V., Bobylev V. N., Kruchinin V. A. Psikhologicheskaya sluzhba vuza: teoriyami praktika. Vysshee obrazovanie v Rossii. 2007. No. 3. S. 10-13.

Kushnerova O. F., Kushnerova Yu. Yu. Spetsifika sotsial'no-psikhologicheskoi adaptatsii studentov pervogo kursa k obucheniyu v VUZe. Psikhologicheskie nauki. 2013. No. 10. S. 2314-2317.

Nikitina N. Sh., Nikolaeva N. V. Primernaya metodika monitoringa i otsenivaniya kachestva podgotovki spetsialistov v VUZe. Universitetskoe upravlenie: praktika i analiz. 2008. No. 6 (58). S. 79-84.

Sinichenko O. A. Osobennosti formirovaniya monitoringa vostrebovannosti vypusknikov VUZov. IVD. 2011. No. 4. S. 457-462.

Furman A. V., Nadvynychna A. V. Psykholohichna sluzhba universytetu: vid modeli do tekhnolohii. Psykholohiia i suspilstvo. 2013. No. 2. S. 80-104.

Yanitskii M. S., Seryi A. V., Pelekh Yu. V. Tsennostno-smyslovaya paradigma kak osnova postneklasicheskoi pedagogicheskoi psikhologii. Filosofiya obrazovaniya. 2013. No. 1. S. 175-186.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ