Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл

Автор(и)

  • I. Pototska

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.1.163549

Ключові слова:

вчителі музичних шкіл, індивідуально-типологічні особливості, властивості темпераменту, акцентуації характеру, спрямованість особистості

Анотація

Досліджено індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл такі як особливості темпераменту за допомогою особистісного опитувальника Г. Айзенка, спрямованість особистості за допомогою методики Б. Басса та типи акцентуацій по К. Леонгарду. Домінуючими властивостями є «потенційна інтровертованість», «ділова спрямованість» та такі акцентуації як «лабільність», «застрягання» та «педантизм». Отримані емпіричні данні довели взаємозв’язок професійної діяльності особистості з індивідуально-типологічними властивостями.

Посилання

Arshava I. F., Kutiepova-Bredun Yu. V. Psykholohichni osoblyvosti osobystosti muzykanta v konteksti psykholohichnoho zdorov’ia. Medychna psykholohiia. 2011. No. 2.

Ilin E. P. Psikhologiia tvorchestva, kreativnosti, odarennosti. SPb.: Piter, 2009. 448 s.

Kazinik M. S. Tainy geniev. Odessa: Moriak, 2007. 312 s.

Morozova-Larina O. I. Umovy dosiahnennia sotsialno-psykholohichnoi adaptovanosti tvorchoiu osobystistiu / O.I. Morozova-Larina // Problemy zahalnoi ta pedahohichnoi psykholohii : zbirnyk naukovykh prats Instytutu psykholohii im. H.S. Kostiuka NAPNU. 2011. T. 18. ch. 6. S. 187-193.

Nagornov I. V. Osobenosti professionalnoi napravlennosti uchitelei iaroslavskikh shkol. Iaroslavskii pedagogicheskii vestnik. 2003. No. 3 (36). 53 s.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ