Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки

Автор(и)

  • N. Pakhomova

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.1.163539

Ключові слова:

мотивація, професійна підготовка, інтеграція, інтегративні знання, мотиви

Анотація

У статті розкрита сутність поняття «інтеграція». Висвітлена необхідність інтегративної професійної підготовки логопедів. Здійснюється аналіз шляхів та механізмів мотивації до оволодіння інтегративними знаннями і вміннями, як основи формування професійної компетентності. За результатами дослідження стану сформованості мотивації до інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань і вмінь, встановлено що переважна більшість студентів (майбутніх вчителів- логопедів) мають середній і низький рівні. Аналіз експериментальних даних підтвердив необхідність організації спеціальних заходів щодо стимулювання мотивації щодо інтегративної професійної підготовки та її оцінки.

Посилання

Abramova N. T. Printcip tcelostnosti i sintez znaniia. Sintez sovremennogo nauchnogo znaniia. M.: Nauka, 1973. S. 275–293.

Andreev A. L. Kompetentnostnaia paradigma v obrazovanii: opyt filosofsko-metodologicheskogo analiza. Pedagogika. 2005. No. 4. S. 19–27.

Artiushyna M. V. Psykholoho-pedahohichni zasady pidhotovky studentiv ekonomichnykh spetsialnostei do innovatsiinoi diialnosti : dys. ... dokt. ped. nauk : 13.00.04. K., 2011. 598 s.

Akhlibinskii B. A. Kategorialnyi aspekt poniatiia integratcii. Dialektika kak osnova integratcii nauchnogo znaniia. L.: LGU, 1984. S. 50–60.

Bolshoi entciklopedicheskii slovar / pod red. A. M. Prokhorova. M.: Nauch. izd-vo BRE; SPb.: Norint, 1997. 680 s.

Bordovskaia N. V., Rean A. A. Pedagogika. SPb.: Piter, 2000. 304 s.

Bruner Dzh. Psikhologiia poznaniia. M.: Progress, 1977. 412 s

Honcharenko S. U. Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk. K.: Lybid, 1997. 376 s.

Hurevych R., Kolomiiets D. Intehratsiini tendentsii v pidhotovtsi vchytelia trudovoho navchannia. Molod i rynok. 2003. No. 3(5). S. 63–68.

Entsyklopediia osvity / hol. redaktor V. H. Kremen ; Akad. ped. nauk Ukrainy. K.: Yurinkom Inter, 2008. 1040 s.

Zimniaia I. A. Pedagogicheskaia psikhologiia. 2-e izd., dop., ispr. i perer. M.: Logos, 1999. 384 s.

Kondakov N. I. Logicheskii slovar-spravochnik. 2-e izd. M.: Nauka, 1975. 720 s.

Levin V. G. Integrativnaia funktciia poniatiia sistemy. Dialektika kak osnova integratcii nauchnogo znaniia : mezhvuzovskii sbornik. L.: LGU, 1984. No. 12. S. 70–77.

Leontev A. N. Deiatelnost. Soznanie. Lichnost. 2-e izd., ster. M.: Smysl ; Akademiia, 2005. 352 s.

Markarian E. S. Integratciia estestvoznaniia i obshchestvennogo poznaniia. Filosofskie nauki. 1981. No. 1. S. 27–34.

Nemov R. S. Psikhologiia : ucheb. dlia sud. vyssh. ped. zavedenii : v 3 kn. 5-e izd. M.: Vlados, 2005. Kn. 1 : Obshchie osnovy psikhologii. 687 s.

Pedagogika shkoly : ucheb. posobie dlia stud. pedinstitutov / pod red. G. I. Shchukinoi. M.: Prosveshchenie, 1977. 412 s.

Sovremennyi slovar inostrannykh slov. M.: Russkii iazyk, 1992. 740 p.

Tiunnikov Iu. S. Politekhnicheskie osnovy podgotovki rabochikh shirokogo profilia. M.: Vyssh. shkola, 1991. 192 s.

Filosofskii entciklopedicheskii slovar / red.: L. F. Ilichev, P. N. Fedoseev, S. M. Kovalev, V G. Panov. M.: Sovetskaia entciklopediia, 1983. 840 s.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ