Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ

Автор(и)

  • S. Kuzikova

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150978

Ключові слова:

суб’єкт життєдіяльності, особистісна значущість, управління навчальним процесом, професійна і особистісна самоідентичність, внутрішня мотивація, самоактивність, самодетермінація, саморозвиток

Анотація

У статті розглянуто психологічні умови продуктивності навчання та якості фахової підготовки у вищій школі. Аналізуються шляхи і засоби управління навчально-професійною діяльністю студентів з метою актуалізації та активізації їх професійного саморозвитку. Акцентовано на особистісній значущості, осмисленості і самостійності навчальної діяльності студентів. Визначено умови організації навчального процесу, які сприяють становленню професійної і особистісної самоідентичності студентів ВНЗ через формування професійного світогляду та трансформацію соціальних цінностей в особистісні смисли. Наведено результати емпіричного вивчення домінування мотивів навчальної діяльності студентів. Внутрішню мотивацію подано як інтенцію особистісного і професійного саморозвитку людини.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ