Професійно-педагогічна рефлексія у вимірах основних сфер професійної активності вчителя

Автор(и)

  • O. Myroshnyk

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.1.149564

Ключові слова:

рефлексія, професійно педагогічна рефлексія, метадіяльність, соціально-психологічна рефлексія, ціннісне ставлення, суб'єктність, самосвідомість

Анотація

У статті подано аналіз інструментальних та онтологічних характеристик рефлексії вчителя як психічного процесу, що виявляється у таких сферах професійної активності як діяльність, спілкування та самосвідомість. Обгрунтовано роль педагогічної рефлексії у побудові інноваційних структурно-морфологічних складових професійно-педагогічної діяльності, орієнтованих на цілісне та повне врахування суб 'єктності учнів. Розкрито моніторингові та генеративні функції рефлексивних процесів у розвитку професійної самосвідомості вчителя.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ