Процес розвитку і типи педагогічної діагностики

Автор(и)

  • A. Ostapenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.2.149243

Ключові слова:

розвиток, структура розвитку, вертикаль розвитку, обрій розвитку, дозрівання, формування, становлення, типи педагогічної діагностики

Анотація

Автор аналізує опубліковану вище статтю В.І. Слободчикова, уточнюючи запропоновану термінологію і розбираючи співвідношення процесів дозрівання, формування, становлення і перетворення. Запропоновано модель поєднання цих процесів, що становлять розвиток. На основі цієї моделі і запропонованого В.І. Слободчикова визначення діагностики викладена авторська типологія видів педагогічної діагностики.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ