Теорія і діагностика розвитку в контексті психологічної антропології

Автор(и)

  • V. Slobodchikov

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.2.149239

Ключові слова:

віково-орієнтована модель освітньої діяльності, зміст освіти, принцип розвитку, зміст розвитку, технологічні підходи в діагностиці, віково-нормативна модель розвитку

Анотація

У статті здійснюється категоріальний аналіз принципу розвитку в сучасній психології; розглядаються антиномії і парадокси в інтерпретації самого феномена «розвиток»; обговорюються технологічні підходи в діагностиці розвитку. Розробляється одне з ключових понять психологічної антропології - віково-нормативна модель розвитку суб’єктивної реальності. Дане поняття є методологічним засобом і технологічним принципом побудови вікової діагностики та проектування змісту розвивальної освіти на різних її ступенях.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ