Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток

Автор(и)

  • I. Bekh

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.2.148729

Ключові слова:

особистість, розвиток, особистісний розвиток, самоствердження, міжособистісна взаємодія

Анотація

У статті розкривається проблема сутнісних відмінностей двох фундаментальних підходів у контексті особливостей взаємодії вихователя і вихованця. Розглядаються наукові позиції, на яких ґрунтується педагогіка підтримувального та педагогіка керованого виховання і розвитку підростаючої особистості. Визначається авторська позиція з точки зору позиції оптимального особистісного розвитку.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ