Наукові визначення особистості та персонологічне мислення психолога і педагога

Автор(и)

  • V. Rybalka

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.1.148676

Ключові слова:

наукові визначення особистості, ортономічний, контентно-частотний і антиномічний аналіз, персонологічне мислен­ня, психологи, педагоги, молодь

Анотація

Наводяться наукові визначення особистості, запропоновані у період із другої половини дев’ятнадцятого до початку двадцять пер­шого століття вітчизняними філософами, психологами, педагогами, та здійснюється ортономічний, контентно-частотний та антиномі­чний аналіз їхнього змісту з метою формування персонологічного мис­лення психологів і педагогів для покращення психолого-педагогічної роботи з учнівською молоддю.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ