Методичні аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи у системах "людина-техніка"

Автор(и)

  • U. Kalyuzhna

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.1.148666

Ключові слова:

інженерна психологія, операторська дія­льність, професійні завдання психолога у СЛТ, проблемність у навчанні, навчальна мотивація, інтерактивне навчання

Анотація

У статті розглядається проблема підготовки студентів- психологів до роботи у системах «Людина-Техніка», яка перед­бачає здійснення психологічного супроводу роботи операторів. Аналізуються основні труднощі цієї діяльності та окреслю­ються шляхи формування професійних знань та вмінь студен­тів інтерактивними засобами викладання курсу інженерної психології.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ